Jak nahlásit chybu v aplikaci?
Máte vyvinutý software od naší společnosti a objevili jste chybu? Prosím, nahlašte ji přes tlačítko Technická podpora, které naleznete na stránce v pravém dolním rohu obrazovky.
Jak zadat nový požadavek u hotového software?
Chtěli byste upravit námi vyhotovený software, ale již nejsme v aktivním projektovém dění? Nevadí. Napište nám přes tlačítko Technická podpora, které naleznete na stránce v pravém dolním rohu obrazovky.
Jak zažádat o aktualizaci systému?
Je to už nějaký ten rok, co jsme naposledy dělali aktualizaci systému? Pak je ten nejvyšší čas se nám ozvat, abychom se na to podívali. Napište nám přes tlačítko Technická podpora, které naleznete na stránce v pravém dolním rohu obrazovky.
Jak sjednat rychlejší reakční dobu?
Zadali jste nám požadavek, ale zatím nemáte zpětnou vazbu? Kolegové na vývoji se věnují prioritně smluvním kontraktům. Pokud byste potřebovali aktivněji řešit nové požadavky, můžete si s námi dojednat indiviuální servisní smlouvu.
S čím Vám můžeme pomoci?
Nosíte v hlavě projekt?
Řekněte nám o něm. Spolupracujeme se start-upy i většími korporacemi.