Konečně budete účetnictví řešit online a bez úmorného papírování

Co dřív dělali čtyři lidé, dnes bez problému zvládne jeden. Stačí, když vám vytvoříme řešení na míru, které digitalizuje a automatizuje účetnictví i objednávky, zrychlí prácipropojí všechny systémy tak, aby spolu bezchybně komunikovaly.

Chci fastest služby

Vyvineme fakturační systém i automatizujeme proces objednávek

Hromadění papírových dokladů, práce s fakturačním softwarem „z roku raz dva“ nebo chaotické zadávání finančních dat do různých systémů. Zní vám to povědomě?

Pomůžeme vám převést účetnictví i zpracování objednávek do 21. století. Ušetříte čas, personální náklady nebo výdaje za tisk. Zajistíme také soulad s legislativou a postaráme se, aby mezi sebou všechny systémy správně komunikovaly.

1

Účetní software na míru

Přerostl vám účetní software nebo fakturační systém přes hlavu? Vyvineme pro vás nový na míru, se kterým vše vyřešíte online a rychle. Bude umět přesně to, co vaše firma potřebuje, bez zbytečných funkcí navíc.

2

Digitalizace a automatizace účetnictví i objednávek

Účetní operace ani vyřizování objednávek už nemusíte řešit ručně. Digitalizujeme a automatizujeme pro vás jak účetní transakce (např. vystavení dokladů a zaslání e‍-‍mailu), tak proces objednávek – od vzniku až po přijetí platby.

3

Propojení více systémů

Není nic horšího než chaos ve firemních systémech. Postaráme se o integraci vašeho účetnictví se skladovým hospodářstvím, fakturačním softwarem, CRM systémem nebo třeba e‍-‍shopem. Zvládneme vás napojit i na systémy třetích stran.

4

Legislativní záležitosti

Obáváte se, že při digitalizaci a automatizaci účetnictví nezvládnete dodržet zákonné požadavky? Žádný strach, pomůžeme vám také s legislativními náležitostmi, abyste měli vše v pořádku.

Poslat poptávku

Proč svěřit digitalizaci a automatizaci účetnictví právě Fastest?

1

Ušetříme vám čas s papírováním i personální náklady.

2

Řešení připravíme 100% na míru vašemu podnikání.

3

Kromě účetnictví kompletně digitalizujeme a automatizujeme i objednávkový proces.

4

Zmapujeme vaši aktuální situaci, odhalíme neefektivní procesy a navrhneme optimalizaci.

5

Postaráme se o všechny legislativní náležitosti spojené s digitalizací a automatizací účetnictví, takže se nemusíte o nic starat.

6

Účetnictví jsme digitalizovali a automatizovali pro významné firmy napříč odvětvími.

Pro Tymbe jsme zajistili online účetnictví i napojení na systémy třetích stran

Tymbe

Provozovatelé mobilní aplikace pro brigádníky Tymbe chtěli veškeré účetnictví a finanční transakce řešit online, proto jsme pro ně vyvinuli software na míru. Umožňuje mimo jiné předčasné vyplácení mezd, je napojený na účetní systémy evidovaných zaměstnavatelů nebo se stará o dodržování legislativních požadavků. Samozřejmostí jsou online platby nebo automatické zasílání faktur a dalších dokladů.

Zobrazit další reference

Kdo další díky Fastest zrychlil růst podnikání?

Sladká dílna
Tymbe
AL Pergoly
Volvo

Jak probíhá typická spolupráce Ať už potřebujete připravit účetní software na míru nebo kompletně digitalizovatautomatizovat finanční a objednávkové procesy, celým procesem vás krok za krokem provedeme.

1

Na úvod podrobně zanalyzujeme vaši aktuální situaci s účetnictvím a dalšími firemními procesy. Na základě toho doporučíme ideální postup a odhalíme slabiny, které by jinak zůstaly skryté.

2

Jakmile si odsouhlasíme postup a podmínky spolupráce, pustíme se do vývoje, propojení jednotlivých systémů nebo digitalizace a automatizace.

3

Doladíme s vámi detaily a spustíme tzv. MVP (Minimum viable product – produkt, který splňuje primární cíle, je spustitelný a životaschopný). Na základě MVP můžeme řešení dále rozvíjet a vylepšovat ho.

4

Budeme vám k ruce s podporou, dalším rozvojem softwaru nebo s řešením nejasností po přechodu na nový účetní systém.

Často kladené otázky k vývoji v oblasti účetnictví

Dlouhé roky používáme účetní systém a neumíme si představit, že s ním ze dne na den skončíme. Dokážete nám přechod usnadnit?

Ano, pro klienty běžně řešíme přechod ze zastaralých systémů na nové, digitální a plně automatizované řešení. Není se čeho obávat, protože vás celým procesem postupně provedeme a vás i vaše zaměstnance důkladně zaškolíme.

Jak dlouho vývoj účetního softwaru na míru trvá?

Délka vývoje závisí na rozsahu projektu. Menší řešení obvykle zvládneme za 2 měsíce, větší systémy mohou trvat půl roku až rok.

Dokážete účetnictví a fakturaci nastavit tak, abychom nepotřebovali žádné papíry?

Ano, rádi pro vás zajistíme zcela bezpapírové účetnictví. Vašim zákazníkům nebo dodavatelům mohou v online podobě chodit například faktury i účtenky.

V čem se účetní systém na míru liší od krabicových řešení dostupných na trhu?

Rozdíl je v tom, že software na 100% přizpůsobíme vašim potřebám. Budou v něm jen ty funkce, které potřebujete a dle vašich přání připravíme i uživatelské prostředí. V průběhu času systém samozřejmě můžeme rozšiřovat.

Když účetnictví funguje kompletně online, jak řešíte zabezpečení?

Bezpečnost klientů je pro nás na prvním místě, proto software vyvíjíme na cloudu, který se pyšní vysokým kybernetickým zabezpečením (moderní cloudové platformy nabízí šifrování, vícefaktorovou autentizaci a další bezpečnostní opatření).

Zarezervujte si termín bezplatné a nezávazné online konzultace

Chcete s námi nezávazně probrat podrobnosti?

Zamluvte si v kalendáři níže čas a termín 30minutové online schůzky zdarma.

Jakub Tysoň

Jakub Tysoň

Co-founder & Developer
Martin Kučera

Martin Kučera

Manager & Developer
Domluvit schůzku