Technická podpora

Jak kontaktovat technickou podporu Fastest.cz?

Oprávněná osoba, která má je uvedena ve smlouvě může kontaktovat technickou podporu těmito způsoby.

  • Telefonicky na číslo +420 731 956 030, nebo +420 775 550 331 v pracovní dny v době od 8.00 do 17.00
  • Elektronickou poštou na adresu podpora@fastest.cz 24 hodin denně.
  • Použitím AIM komunikátorů uvedených v kontaktech. 

Co dělat před zavoláním?

Dříve než zavoláte technickou podporu webových stránek Fastest,připravte si následující:

  • Obdržel-li jste chybovou zprávu, buď přesně zprávu opište, nebo vytiskněte obsah obrazovky;
  • Buďte připraveni nahlásit technikovi heslo pro komunikaci;
  • Pokuste se zjistit, jedná-li se o problém na straně systému Fastest, nebo na straně Vašeho PC;
  • Pokuste se určit, je-li problém v operačním systému,komunikačním software, anebo v použité aplikaci nebo síťovém propojení;
  • Osoba, která chybu objevila, by měla být připravena odpovědět na případné dotazy;
  • Buďte připraveni popsat, podle možností do nejmenších podrobností, Vaši činnost při výskytu problému a pořadí, v jakém jste co prováděl-a, aby mohl být problém reprodukován;
  • Jste-li schopni problém opakovaně vyvolat, poznamenejte si, jak se dá vyvolat.

Odpověď technické podpory Fastest.cz

Po nahlášení problému se společně s Vámi bude technik snažit vyřešit Váš problém. Pokud se toto nepodaří, informuje Vás o termínu nápravy daného technického problému.

Doporučené odkazy a nastavení

Nastavení emailů

Přihlašovací jméno:jmeno@vasedomena.cz
Přihlašovací heslo:vaše heslo
POP3:pop3.vasedomena.cz
IMAP:imap.vasedomena.cz
SMTP:smtp.vasedomena.cz
Webmail:Webmail Fastest Solution

Pro odesílání přes SMTP musíte mít povoleno ověření jménem a heslem stejným jako pro příjem pošty, někteří poskytovatelé internetu používají vlastní SMTP servery (např.: smtp.802.cz)

Při opakovaném zadání špatného hesla bude Vaše IP adresa na 15 minut zablokována. 

Děkujeme za pochopení. 

Váš tým pro Vaše webové stránky - Fastest.cz